Re: Wymuszenie 5.1 na mp3

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 00:07:19 MET

Użytkownik "The MusK" zapodal

> [...]
> możesz potestowac na sterownikach KX Project

oj chyba cos Ci sie pomieszalo, hmm z tego co mi wiadomo to sterowniki KX
Project raczej oficjalnie nie obsluguja Audigy 2 ZS
http://kxproject.lugosoft.com/faq.php?language=en#cards

" Support for Audigy2 series is available for the latest releases of the
driver. 24/96 support is under development.

Audigy2 ZS series aren't fully supported at the moment....."

 - cos podobno nie mozna bylo uzyskac mozliwosci odtwarzania DVD Audio i 7.1
??- jezeli jestem w bledzie to bardzo chetnie poslucham kogos kto testowal
na tej karcie KX bo kiedys sie przymierzalem ale po przeczytaniu tego
odpuscilem
a i mam pytanko czy kx obsluguja EAX-a najnowszego ?

---------
pozdrawiam
Calme