Re: nagłe wyłączenie kompa

Autor: bart250 <bart250_at_op.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 22:39:40 MET

Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości
news:d0fsas$laj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bezedura :) Chodzi o to, ze niegdys u mnie na Codegenie napiecia
> wskazywane przez rozne programy byly w normie (nawet robione co 1s), a
> zasilacz sobie po prostu padl po paru dniach. Kupilem firmowy i problemy
> ze stabilnoscia i wylaczaniem sie znikly.
Ale to jest porządny zasilacz i przez 2 lata nie było problemu (poprzednie
codegen i chyba deer-nie jestem pewny miałem przez c\hwilę niewyrabiały)
zresztą nie upieram się że zasilacz jest ok, jak bede miał okazje to
sprawdze inny, jednak wątpie w tą tezę. Testy dos -owe poszły bez problemu,
testy windowsowe też (3d mark, pc mark, artifact tester, sisoft sandra,
fresh diagnose, cpu stability test....)- one xdość mocno obciązają kompa
więc zasilacz powinien paść przy nich a nie przy dc++..
Winda pada przy nfsu2 i dc++ a linux przy xmule....

pzdr Bart