Wymuszenie 5.1 na mp3

Autor: pomidoor <pomidoor_at_poczta.fm>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 22:13:44 MET

Witam !!

Mam takie pytanie, wiem ze temat sie przewija co jakis czas na grupach
ale nawet robiac tak jak jest to opisane nie udało mi sie wymusic
dzwieku 5.1 na mp3 w winampie i gdzie inndziej. I tu pytanie czy jest
mozliwosc wymuszenia rowniez na innych aplikacjach tego 5.1 ( chodzi mi
konkretnie o Creative MediaSource ) a jezeli nie to jak to zrobic w
WinAmpie 5.08d (zmiana w output -DirectSound -Allow hardware
acceleration nie pomaga; device info :
"
Certified: yes, emulated: no
Supports sample rates from 4000 Hz to 192000 Hz (continuous)
Hardware memory: N/A
Hardware mixing: supported, 60 free streams (64 max)
Speaker setup: 5.1
" )
Karta muzyczna Audigy 2 ZS.

Pozdrawiam.