uzytkownicy hp 930/940 przeczytajcie! [dlugie]

Autor: Szo <biczass_at_interia.pel>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 20:53:22 MET

mam taki problem z hp 930 - stala jakis czas i pozasychaly pojemniki...
uzupelnilem kolor i smiga jak zloto.. czarny nie dal sie dobrze oczyscic i
caly czas zostawial rozlegle poziome biale paski na czcionkach.. wiec
kupilem na allegro nowy hp 45 z data do sierpnia 2005.. zainstalowalem i
spoko dziala...

a w sumie dzialala.. bo tak - teraz zaczynam znowu obserwowac biale poziome
"braki" w czcionkach jak cos drukuje.. powiedzmy 1-2 linie na 1 stronie..
albo wogole..albo znowu np 4 na stronie... dodatkowo przy odpaleniu drukarki
i generalnie za kazdym razem kiedy pojemniki dojezdzaja do "miejsca
parkowania" slychac stuk-trzask - ewidentnie jakby pojemniki o cos
haczyly... wyciagnalem pojemnik i zobaczylem ze ma ubrudzona dosyc powaznie
glowice.. wiec ja przeczyscilem z zaschnietego, klejacego atramentu.. i po
tym zabiegu paseczkoow nie ma.. az do powiedzmy 10-20 stron kiedy to znowu
ubrudzony (to chyba jego wina) czarny pojemnik zaczal zostawiac linie...
zagladalem do "korytka-portu" gdzie drukarka normalnie "parkuje" pojemniki..
i sa tez dosyc ladnie utyrane i ubrudzone - poczyscilem je troche
chusteczkami i patyczkami do uszu ruszajac przy okazji korytkiem.. po tym
"ruszaniu" stukanie towarzyszace przesuwie po porcie zniknelo... ale teraz
znowu sie pojawilo...

i stad moje pytanie - czy mieliscie moze problem z czyms takim? tzn halasem
i brudzacym sie pojemnikiem robiacym biale linie? wiecie jak sobie z tym
poradzic? troche mnie to zaczyna denerwowac... w drugiej drukarce hp 940
czarny tez sie sporo brudzi ale nie ma problemoow z niedodrukowaniem tekstu
mimo ze ma wielki przebieg i jest dopelniany z butli.. nie wiem.. 930
dziala po win 98.. moze cos sterowniki maja do tych paskoow? wiem ze to
glupawe ale sam juz nie wiem.. ale w takim razie co powoduje halas przy
przesuwaniu?

i ostatnie - wiecie jak rozebrac drukarke zeby dostac sie do owego "korytka"
na zuzyty tusz?

pozdr
Szo