Re: nagłe wyłączenie kompa

Autor: bart250 <bart250_at_op.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 20:22:35 MET

Użytkownik "WindowsMen" <kuri.ZrÓb.CoS.Z.tYm@op.pl> napisał w wiadomości
news:d0eqh3$1a2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Niech zgadnę... płytka to ECS? Pozdrawiam

Nie, to EPOX, fakt że nawet uszkodzony działa na tym poziomie co moje 2
poprzednie ECS-y;)

Ale po konsultacji ze znajomym, ten kondensator jest w porządku, testy
DOS-owe (pamięć, hdd, cd, vga...) nic nie wykazały (tzn w ich trakcie komp
nie padł)
Logi MBM nawet robione co 1 s nic nie wykazują...
Stoję w miejscu i dalej nie wiem o co chodzi.
Dla pewności muszę gdzieś pożyczyć zasilacz, ale to raczej nie to (napięcia
są ok i stabilne)

pzdr
zrezygnowany Bart