Re: zasilacz at / obudowa at / uziemienie

Autor: <D_at_niel>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 20:08:25 MET

Dnia 06-mar-05 18:33:45, lukasz napisawszy:
> nie wiem tez czemu w obecnym zasilaczu (ktory chce wymienic) nie ma tego
> uziemiania a mimo to wszystko dziala ????

Bo całe to zerowanie jest tylko i wyłącznie po to aby napięcie 230 V
nie zabiło użytkownika urządzenia w razie jakiegoś przebicia czy też
zwarcia przewodu "gorącego" do masy (taka jest teoria i przepisy a jak
to działa w praktyce to trzeba zapytać na innej grupie, tylko nie wiem
jakiej: pl.instalacje.elektryczne ?)
:)

--
 Pozdrawiam - D@niel