Re: Dziwna karta na USB - kto pomoże?

Autor: Marek Niedoba <sp9bqj_at_ka.onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 19:51:04 MET

Cześć !
Co do sterowników to się nie wypowiem bo nie wiem ale co do karty, ja jakiś
czas temu kupiłem EnteraSys RoamAbout PCIMCIA - też w/g sprzedawcy miał to
być klon ORINOCO do mojego ThinkPada. Ma to miniaturowe gniazdo antenowe ale
czułość w porównaniu z moją WL8305 w desktopie jest zatrważająco niska.
Może powodem być ta 30cm przejściówka do anteny.
Może kiedyś gdzieś wsród znajomych trafi się oryginalna ORINOCO wtedy
sprawdzę na ile ma większą czułość.
        życzę powodzenia Marek