Obudowa Plexi a EMI

Autor: smok <mibs_spamcop__at_op.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 17:09:32 MET

Witam.
Czy ktoś kto się zna na temacie może mi napisać coś na temat ew.
kłopotów z obudową plexi własnej roboty? szczególnie chodzi mi o
ewentualne skutki zwiększonej EMI, elektrostatyczności i baku uziemienia
obudowy, możliwości obejścia tych kłopotów (np czy może pomóc rzadka
siatka z aluminium lub miedzi z oczkami 1-1,5 cm? Czy ktoś w ogóle
próbował budować taką obudowę? Jakieś doświadczenia? W moich planach ma
to być desktop, z wentylatorem procka wyprowadzonym bezpośrednio na
zewnątrz.
Dzięki
Smok.

--
       Slack'it!
  SMOK of the M.I.B's		ping, ping, jest tam kto?