Co mi obciąża procesor.

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 15:39:31 MET

Mam komputer celeron 788MB (nominlnie 700) płyta ESC P6bap a+
128 RAM.
HDD 20GB
GF 2 200

Coś zawsze mi zamula komputer. tzn:
Bez względu na system opercayjny zainstaluje (98 xp) jak odpalam filmy
divx -procesor ma 100% obciążenia i filmy "skaczą"
wymieniłem:
- bios- na rózne - teraz jest najnowszsy.
-sterowniki do chipsetu via (rózne wersje)
-sterowniki grafiki
-kodeki
Wszstko robiłem po wielkorotnych formatach dysku- -
NIe mam instalowanych żadnych innych programów.
Na innym dysku jest to samo.
wyniemiłem również kabel IDE- ( płyta jest na Ultra 66)
Już nie wiem co moge jeszcze spróbowąc? Czy moze być to wina wadliwej
płyty ?
W zasadzie od początku jak ją mam 2 lata- ( kupiłem uzywaną) nie moge
sobie z tym poradzić.

Prosze o jakieś pomysły.