zywotnosc baterii w laptopach

Autor: wrotek <webtrust_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 10:42:50 MET

mam pytanie o zywotnosc baterii w laptopach - zamierzam przywiezc
tanszy uzywany egzemplarz z zagranicy i prosilbym o przyblizona
liczbe lat (bo wiadomo, ze baterie byly robione w roznych technologiach)
powyzej ktorych trzeba sie liczyc ze bateria zdechnie w krotkim okresie
czasu - czy np. kupowac laptopa do max 4 lat, max 6 lat, no wlasnie
max ilu, zeby nie przekraczac poziomu ryzyka ... wiem, ze mozna kupic
i wzglednie nowego z padnieta bateria ale ... a poza tym czy baterie
padaja tak, ze w ciagu dwoch tygodni pobytu za granica bede w stanie
sprawdzic go w ramach gwarancji uruchomieniowej czy tez jest tak,
ze bateria moze dogorywac miesiacami ... czym sie objawia padnieta
bateria - czy jest to proste na tyle, ze np. komp w ogole sie nie wlacza
czy tez tak jak z zasilaczami od stacjonarnych kompow, ktore podaja
niedostateczna moc (wtedy objawy sa najprzerozniejsze - bledy przy
wypalaniu plyt, anomalie karty graficznej itp) ...

dzieki za wasze cenne uwagi ...

greetz!