[WC] Blok Aisa-K1 z www.bloki.pl

Autor: PSYLO <psylo_niedlaszpamu_at_o2.pe-el>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 09:37:35 MET

Witam,

Czy jest tu może jakiś posiadacz bloku Aisa-K1?
Zastanawiam się nad jego zakupem. Na korzyść produktu przemawia przede
wszystkim cena. A jak jest z wydajnością? Mógłby go ktoś polecić lub
odradzić?
Poza tym mam zamiar zamówić cały zestaw (bez chłodnicy, to potem na Allegro)
z www.bloki.pl. Wyglądałoby to mniej więcej następująco:

- pojemnik Blue Box 1l + pompa AquaEL 650 l/h
- 3m węża PCV 12/16 (ewentualnie Eheim 9-12 mm?)
- zaciski
- Aisa-K1
- uchwyt GK2

Chłodzony będzie procesor AthlonXP 2000+ (T-bread B) @ ~2000-2100MHz.
Z tego co do tej pory wyczytałem nie ma raczej sensu zakładać tego zestawu
bez chłodnicy - prawda to?
Czy ta pompka uciągnęłaby jeszcze jeden blok (na GPU)?

Do chwili obecnej miałem w łapach tylko zestaw CPC (na szczęście nie mój).
Mam nadzieję, że te z www.bloki.pl będą choć trochę lepsze ;))

--
Pozdrawiam,
Psylo