Re: Dramat DVD

Autor: kapsel <kapselek34_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 23:17:44 MET

> Jedno wiem na pewno - jakosc obrazu niektorych
> wydań gazetowych jest dramatyczna.

właśnie przejrzałem z 10 plytek dodawanych do gazet.
O ile połowa wykazuje opisany efekt to np. w filmie pt "Kto zabił Ciotkę
Cookie" albo "Wesele Muriel" jest tragicznie. Ale np. "Zakazany owoc"
charakteryzuje się niewyraźną otoczką przy postaciach i przedmiotach.
Jedynie "oryginalny" matrix nie wykazywal nic do czego moglbym sie
przyczepic i teraz nie wiem, czy mam cos schrzanione na kompie czy
faktycznie niektore gazetowki sa tak marnej jakosci. Sadzilem ze to sa kopie
oryginalow i ze jak DVD to trzymaja sie opisanego standardu. mam monitor 21"
wiec jest to wyjatkowo wkurzajace. Czy to ze mam ustawiona rozdzielczosc
1600x1200 ma jakikolwiek wplyw na ten efekt, albo to ze uzywam kolorow
16-bit?