Re: Dysku XP nie wykrywa, PROSZE O POMOC

Autor: Kondrus <kondrus_at_vp.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 22:09:21 MET

Wojtek H. napisał(a):

> Jeżeli BIOS widzi tyle samo, to tak jak napisał kolega Kondrus aktualizuj
> BIOS
> Jeżeli jest w BIOS'ie 80GB to zainstaluj Service Pack 1 do Windowsa. Powinno
> pomóc
>
> Pozdrawiam, Wojtek H.

W everescie pokazuje takie cos (bios z 2003r.)
Pole Wartość
Właściwości BIOS'u
Typ BIOS'u Award
Typ BIOS'u Award Phoenix-Award BIOS v6.00PG
Informacja z BIOS'u Award REV Q12
Data BIOS'u systemowego 12/22/03
Data BIOS'u wideo 99/02/03

Producent BIOS'u
Nazwa firmy Phoenix Technologies Ltd.
Informacje o produkcie http://www.phoenix.com/en/products/default.htm
Uaktualnienia BIOS'u
http://www.esupport.com/biosagent/index.cfm?refererid=40

Problemy i Sugestie
Sugestia Are you looking for a BIOS Upgrade? Contact eSupport Today!