Re: dyktafon cyfrowy (MP3+FM)

Autor: JJ <JJ_at_jjj.pl.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 21:24:29 MET

> Mam krótkie pytanko czy ktoś używał odtwarzaczy MP3 z wtyczką USB z
> funkcją
> radia i dyktafonu (chodzi mi o popularne i tanie modele do 200zł dostępne
> np
> na Allegro)? Jestem ciekawy jak sprawuje się wmontowany do niego dyktafon?
> Chodzi o zastosowania na wykładach, seminariach? Czy jakość dźwięku jest
> dobra czy to tylko gadżet?

Jesli chcesz miec naprawde dobry dyktafon to musisz kupic poprostu dyktafon
cyfrowy bo te ktore sa wbudowane w odtwarzacze mp3 raczej nie sa najwyzszej
jakosci i za bardzo do nagrywania na przyklad wykladow to sie nie nadaja. A
jesli koniecznie chcesz miec dyktafon i odtwarzacz MP3 z radiem w jednym to
najlepsze beda Creativy, najlepiej jakies z najnowszych serii V200 i N200.

http://www.itstore.pl/home.php?cat=322&catexp=322