Re: Wentylatory zestaw

Autor: Adi <sklep_at_buziaczek.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 21:13:46 MET

Użytkownik "Piotr Cuch" <mail@[SPAM]piotrcuch.com> napisał w wiadomości
news:d0d2tj$iel$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Muszę wyciszyć swój komputer. I mam dylemat - potrzebuje chlodzenie
> procesora - P4 3,2@3,6 Prescott s478, 3 wentylatory do obudowy i cichy
> zasilacz. Co polecacie? Zaznaczam że szukam ciszy :) ale chlodzenie wodne
> odpada. za drogo :|

Ja postawiłem na takim samym procu <thermaltake tower 112> i na nim 2
wiatraki 90mm papsta i mam w stresie nie więcej niż 45st.
Wiatraków nie słychać, a na budzie mam wentyle noiseblocker, które też są
niesłyszalne. Dodatkowo w zasilaczu wymieniłem wentyle na papsty, tak więc
teraz słyszę tylko hdd i buczka na na parhelii, do której nie można nic
dostać :/

Jak nie chcesz mieć super hiper kolorowego zestawu na wodę to kup spartański
zestaw wodny http://www.cpc.pl/ za ok. 300 zł. Całość mało elegancka, ale
skutecznie Ci proca schłodzi.

A.