Re: Serial ATA na ASUS...?

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 19:23:38 MET

iczek wrote:

> No niby fajnie i dzieki, ale ja nie mam w BIOS takiego czegos jak Onboard
> ATA...?

Ja mam:
Advanced->PCI Configuration->Onboard ATA ROM
(jedna sprawa: standardowo tam jest Enabled! Nadal myślę, że nie nacisąłeś
<Ctrl-F>!!!)

> napis 1-2 SATA Enable, 2-3 SATA Disable, ale nie widze tam zadnych
> jumperow..:(?

Napis? Jumpery? Nie spotkałem... A nawet jeżeli są, to są ustawiane na
stałe przez producenta w zależności od wersji płyty!

> Suma sumarum znalazlem drivery na plycie, ale za diabla nie chca sie
> odpalic. Pewnie dlatego, ze nie mam sprzetowo tego ustawionego.

Swoją drogą dziwne: nawet jak mam to wyłączony kontroler w BIOSie,
to drivery instalowały się w każdym systemie (z opcją "Disabled" ~;-(

> Mozesz mi podac wersje BIOS...?

Teraz mam ostatnią pełną wersję 1014, ale przymierzam się do Semprona,
a ten potrzebuje przynajmniej beta_1015-003...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|