Re: radeon8500->kabel DVI->LCD->problem

Autor: nazgul <FIGAzMAKIEM_k.oles_at_tlen.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 18:39:23 MET

> gogle twoim przyjacielem. Konkrety poprosze.
google i ja to tacy przyjaciele co się nie lubią ;-)

> Monitor ma jakie zlacza?
dvi oraz analogowe

> do czego podlaczales?
podłaczyłem do dvi w karcie i dvi w monitorze -> no signal. z tym że gdy
uruchomił sie już windows czasem sa przebłyski obrazu

> Bo jak bylo tak:
> karta-DVI-Przejsciowka-kabel VGA-monitor
> To upewnij sie ze radek ma sygnal analogowy wyprowadzony w zlaczu DVI.

tak tez było.. i wygląda na to ze nie ma bo.. w takim układzie nie było uz
absolutnie żadnej reakcji
pytanie jak mam sie upewnic że tam nie ma sygnału analogowego?