Re: Problem z Athlonem 2000 Mobile i płytą Gigabyte GA-7VTXE

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 17:33:28 MET

Użytkownik "Grzesiek" <grzesiek345@no_spam_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d09mpe$91q$1@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Mam komputer z płytą główną Gigabyte GA-7VTXE z uaktualnionym
biosem.
> Wkładam w tą płytę procesor Athlon 2000 GHz Mobile. Komputer wiesza
się
> zaraz na początku bootowania.
no nie dziwie sie, skoro ustawiles na 2000GHz! ;-)

Pisze że to athlon Mobile 800. Co mam zrobić,
> zeby było OK?
Jak masz taka mozliwosc to ustaw FSB na 100MHz zworkami i zobaczysz czy
pojdzie. U mnie sempron jak ustawie mu na zworkach FSB 100MHz to
zglasza sie jako athlon 950 mobile a win 2000 uruchamia mi zarzadzanie
energia i wyskakuje komunikat, ze mam slabe baterie. :-)
Z tego co gdzie wyczytalem to sempron i wersja mobilna roznia sie
ustawieniem zworki na mostku L5, moze kiedys sie pobawie olowkiem i
zamaluje ten mostek, bo mobilne maja odblokowany mnoznik. :-)