Odp: jaka zasilka

Autor: łukasz <gol_at_op.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 17:12:00 MET

> Do tego sprzetu idealnie powinien sie nadawac 200-230W
> Chieftec z nalepka Enlight'a wyciagniety np: z obudowy Optimusa
> Prestige. Na allegro chodza po 30-40 zl. Dobry, stabilne zasilacze
> o wysokij kulturze pracy. To wazne przy serwerku, poza tym jest on
> dobrze zabezpieczony - jesli to serwerek to pewnie bedzie chodzil
> w cyklu 24/7 wspomagany UPSem, czesto bezobslugowo. Chyba nie
> chcialbys wrocic do zgliszcz domu z powodu zwarcia w zasilaczu klasy
> noname. A L&C lubily po dluzszej pracy palic sie zywym ogniem.

niestety nie stać mnie w tej chwili na ups
zresztą wiecie sami jaki jest odzew jeśli wśród
użytkowników sieci padnie hasło "składka" :)
myślałem też o zasilaczu typu at ze względu na
automatyczne wznowienie pracy np po chwilowym
braku pradu. ale obecnie nie posiadam żadnej
przyzwoitej płyty i proca typu at
gdzies 386 by sie znalazło ale chyba to
nie pociągnie serwerka (przynajmniej na windozie) winroute

te 40 złoty sadzę ze warto wydac
jezeli ów zasilacz jest dobry
to mysle że inwestycja zwróci sie z nawiązką

pozdrawiam