Re: Tym Was zastrzelę !!!... ;p

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 15:39:44 MET

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 05.03.2005 roku, INDYGO29 wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> A co do ustnej instrukcji to nie jestem takim laikiem i z gosciem po
> komputerowemu bym pogadał:)

Chyba, że by Cię wtedy nie rozumiał, he he.
Pamiętam jak w MediaMarkt czy innym FotoJokerze pytałem o jasność obiektywu
w cyfrówce - sprzedawca miał blade pojęcie tylko o 3 parametrach aparatu:
megapiksele, zoom, cena ;-)

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl