Re: [NTG] IE

Autor: BAH <b.hutniczak_at_chello.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 15:29:35 MET

Użytkownik "Greg" <spam@fucking.com> napisał w wiadomości
news:d0cdt1$o0j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ja bym powiedzial ze IE poprawia strony ktore nie sa zgodne ze standarem.
> Wy to dajecie jako wade mowiac,ze nie jest zgodna ze standardami.

Nic nie poprawia. Strony dalej są niepoprawne.
(non-W3C).
Do poprawiania to jest ...,FrontPage,..., Notatnik, ...
a przeglądarka winna wyświetlać wg standardu.

Takie "poprawianie" prowadzi do tego, że jak przeglądarka
nie przedstawi się jako IE, to jest dyskryminowana.
(przez leniwych autorów).

Korzystanie z pozycji monopolisty winno mieć swoje granice.

     BAH