Compaq ENS, trzy dzwięki przy starcie i koniec

Autor: Przemysław Sługocki <slugocki_at_post.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 14:08:28 MET

Kupiłem wczoraj mini Compaq'a ENS (PIII 866 MHz, zintegrowane sieć, dźwięk i
grafika) bez dysku i napędu CD. Zamontowałem HDD i DVD, podłączyłem
wszystkie kabelki - monior, drukarkę, sieć, myszkę i klawiaturę. Włączyłem
do sieci, nacisnąłem Power i ... trzy dźwięki - krótki, długi, krótki i
dalej nic. Dysk chodzi, DVD uruchamia się, na klawiaturze miga diodka Num,
ekran monitora pozostaje czarny.
Sprawdziłem z innym dyskiem i monitorem (zresztą te podłączone pierwotnie
chodzą z innym komputerem) i dalej to samo - trzy dźwięki i koniec.
Wpadnę do serwisu w poniedziałek, ale może to jakieś głupostwo i prosta
podpowiedź wystarczy żebym przez sobotę i niedzielę mógłbym sobie spokojnie
zainstalować oprogramowanie i popracować.

Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam - Przemysław Sługocki