mam 2 problemy [ co to może być ] ??

Autor: Gupik <gupik_at_NOSPAMpiasta.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 12:33:00 MET

mam dwa problemy, może to ntg, ale spróbuję zapytac na tej grupie,
wczesniej zadawałem te dwa pytanie na grupie
związanej z systemem Windows, ale tam tylko jedna osoba odpisała żeby
zrobić test pamięci programem memtest
testu jeszcze nie robiłem bo nie jestem do konca pewny że to może być
uwalona pamięc, i tu mam pytanie czy to faktycznie może być pamięć i
zrobić ten test ?? a może to coś innego nie związane ze sprzętem ??
pamięc to 1 kostka 256MB DDD 333 MHz [ no name ] jeszcze jest na
gwarancji :)

a oto opisy tych problemów.

1. Zainstalowałem sobie taki programik a nawet 2 [ Acronis True Image
8.0.791 oraz R-DriveImage 2.0 build 2006 ] i zabrałem się do zrobienia
obrazu partycji systemowej, po zrobieniu obrazu partycji oba programy
wydają komunikat że zrzut partycji do obrazu przebiegł poprawnie, a
potem przy próbie weryfikacji i sprawdzaniu poprawnosci wywala mi
komunikat [ Image corrupted ] czy ktoś z was wie co to znaszy i co można
zrobić żeby tego nie było ?? nigdy wczecniej takich komunikatów nie
było, co tu może być nie tak ?? za info i pomoc, Dzięki :)

2. zrobiłem obraz płytki systemu Windows 2000, kopię zrobiłem programem
Nero, i teraz tą kopię nagrałem na płytkę CD-RW, płytka jest bootowalna,
po odpaleniu z CD aż do kopiowania plików instalka przebiega b. dobrze,
jak już nastąpuj kopiowanie tych plików potrzebnych do zainstalowania
systemu to mniej więcej w połowie instalator wywala komunikat że nie
może skopiowac jakiegosc tam pliku *.dll, i trzeba nacisnąc Enter żeby
ponowić próbę lub ESC żeby ominąć kopiowanie tego pliku, i potem pod
koniec kopiowania jeszcze raz taki sam komunikat, po skonszeniu
kopiowania i restarcie kompa instalowanie systemu przebiega bez konca
bez zakłócen.

co to może byc usterka że instalator wywala takie komunikaty ??

Płytka na którą nagrałem ten obraz z instalką to CD-RW TDK 4x-12x,
nagrywałem x8, a nagrywarka to Lite-On 40x12x48

za pomoc, Dzięki :)