Re: Kontroler RAID - jaki?

Autor: Brodi <madmax81_at_spam_no_interia.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 11:17:19 MET

Ja osobiście to poleciłbym coś na układach Promise czy VIA. Z droższych to
Adaptec 3ware. Bezproblemowa współpraca z linuxem :))
A za hotswapa nie warto płacić aż tyle (przynajmniej 500 zł). Hotswapa
wykorzystasz tylko przy mirroringu czyli raidzie powyżej 1 a to wg mnie jest
dzisiaj nie opłacalne. Lepiej i taniej jest robić backupy na cdr czy dvdr

--
Linux is only free if your time has no value.