Re: Asrock K7VT4A+ kontra pamiec 266 , 400

Autor: KRzysiek <atarist.no_at_spammerom.klub.chip.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 01:15:55 MET

Łukasz Ledóchowski wrote:

> A czemu miałyby nie chodzić? KT400A obsługuje pamięci pracujące z
> takim taktowaniem i płyta nie powinna mieć z tym żadnego problemu. Nie
> spodziewaj sie jednak wielkiego wzrostu wydajności, przepustowośc
> pamieci limitowana jest przez FSB procesora.

moje obawy biora sie stad ze jak zapakowalem 2x po 256MB (266) do obu bankow
to widzialo tylko 1x256MB , potem wyczytalem z instrukcji ze jeden bank
sluzy do kosci 400 a drugi do 266 i 333 - stad moje pytanie czy ktos
probowal zapakowac 2 kosci pracujace w 400 i czy plyta je widziala i czy
dzialaly z ta predkoscia ?

pozdr.
Krzysiek