Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns960FBFF104DD5mbien@127.0.0.1...
> Oczywiscie. Nie masz takiego uprawninia. A nie sadze by w tym
> przypadku sklep szedl na reke - musialby to LG zafundowac Ci z wwlasnej
> kieszeni, bo przeciez nie dostana LG za Liteona z serwisu producenta.
> Teoretycznie mozliwe byloby to tylko wtedy, gdyby zaoferowana zwrot ceny
> [malo prawdopodobne] - wtedy moglbys kupic co bys chcial.
Z serwisu producenta dostana nowa nagrywarke, wiec co im za roznica jaka
wydadza klientowi.
Pozatym nie spotkalem sie jeszcze by w sklepie za doplata roznicy w cenie
nie chcieli wymienic jakiejs "poserwisowej"czesci na inna.
-- ggReceived on Sat Mar 5 01:10:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Mar 2005 - 01:51:04 MET