UPS, ile porądu bierze komp?

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 23:52:59 MET

witam
mam starego upsa APC1000 ale z nówka akumulatorkami 2x18. na wsazniku poboru
mocy, jest 5 diód. jak komp+onitor chodzi, pali sie jedna, jak wyłącze
monitor to gasnie nawwet ta jedna...
zła kalibracja? jedna dioda to max 200 W

Athlon 2,4 skrecony na 1.8, 2hdd2CD 5kart pci nec19"

niemam kabla com do tego upsa, czy ktos moze mi powiedziec jaki to ma byc
kabel? jakie korzysci bede miał po podłaczeniu kabla? co moge sprawdzic,
namieszac? wykres napiecia akumulatorów jakos mnie nie podnieca.

Dzieki
Tomasz