Re: Jak podłączyć dodatkowe HDD ????

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 23:45:40 MET

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl>
news:uq2trihsg6t7$.dlg@smutas.org...

> Słabo szukałeś ;D
> http://www.seagate.com/support/disc/ata/st3630a.html

Aaaaaaa, tu muszę przyznać rację - Tu mnie jeszcze nie było ;(
Zajrzałem jednak na ten dysk i ze smutkiem odkryłem, że, jeżeli uznać
schemat na stronie wymienionej powyzej z tym, co zlokalizowałem na tym dysku
to w tym konkretnym miejscu nie ma zworki w żadnym z w/w miejsc, 'piny' na
zworkę owszem są, ale takowej nigdzie niet. I teraz pojawia się problem:
Złomowiska komputerowego nie prowadzę, aby ot, tak wziąść skądkolwiek 1 małą
zworkę, a w sklepie komp. też mi nikt 1 szt. (o ile tym się wogóle handluje)
nie sprzeda. Słowem (obym się mylił) sytuacja jest 'dOOpna' ;D i bez
wyjścia. Mimo wszystko za okazaną, wielce przydatną pomoc mimo to serdeczne
dzięki.

cOOba