dziwne paski na ekranie

Autor: piontek <arturg_at_tvsat364.lodz.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 22:52:42 MET

Co jakis czas pojawiaja mi sie na ekranie paski. Niestety nie ma tu zadnej
prawidlowosci kiedy.
Na ekran wyskakuja z prawej strony brazowe poziome paski. Skacza jak słupki
od eqalisera. Czasami lataja za myszka, ale jak sie nie rusza myszka to tez
sie pojawiaja. Paski pojawiaja sie na ekranie na jakies 20 sek. i znikaja. I
tak kilka razy w ciągu wieczora.

Przeinstalowywalem system i nie zniknely. Monitor SAMSUNG 793 DF, karta
ATI GIGABYTE 9550, płyta GIGABYTE 7NF-RZ i procek Sempron 2200.

Monitor podlaczalem do innego kompa i przez kilka godzin paski nie
wyskoczyly, ale to oczywiscie o niczym
nie swiadczy. Do karty podlaczylem starszy moniotor, jakas 4 letnia 15-ke no
i wogole sie nie zalaczyl. Na TV obraz był a na monitorze brak sygnału.
Wskazywalo by to wiec na karte.

Jeszcze jedna rzecz.Jak robiłem PrintScreena, jak byly te paski to wklejeniu
go do pliku nie bylo widac na nim tych paskow. Nie wiem czy to dziwne, ale
moze o czyms swiadczy.

--
pozdrawiam,