Re: Laptop Medion

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|tpi.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 22:46:19 MET

Witek napisał(a):
> Witam
>
> Mam zamiar kupić laptopa Medion.Nie specjalnie orientuję się co do jakości
> tych laptopów.Co sądzicie o tej marce.Zanaczam że cena jest atrakcyjna , za
> 2 GHz z wypasem , używany ok 2200zł.

mialem 4 sztuki i teraz walcze ze sklepem zeby mi juz nie wymieniali na
ten badziew.
Medion nie robi laptokow tylko sprzedaje co mu sie pod reke nawinie.
czsem to jakis asus a czasem jakis fic czy inny wynalazek.
Zaufaj mi. Nie kupuj takich wynalazkow.
ja kupilem i teraz mija 4 miesiac jak pozbylem sie kasy a laptoka
uzywalem jakies 2 tygodnie.

--
Lukasz Sczygiel