Re: IE

Autor: J.S. <jscoolg_at_op.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 20:00:16 MET

"a" <a@a.com> wrote in message news:d0aal3$j5q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> mam takie 2 pytania:).
> 1. Czy to prawda, ze IE 6 to ostatnia przegladarka MS i juz nie bedzie
NIGDY
Nieee nie prawda bedzie 7.0 już niedługo

> wiecej rozwijala. Prosze o odpowiedz jesli jestes 100 procentowo pewny.
> Jesli to prawda to czy outlook 6 tez jest ostatnim programem do
> poczty?Dlaczego?
Mylisz outllook z outlook expressem
Outlook jest nowy dla każdej nowej edycji office (najnowsza to 2003)
OE - nie bedzie podobno rozwijany razem z IE Tu masz info
http://www.computerworld.pl/news/76076/1.html

> 2. Czy longhorn to ostatni system MS'a? Nie chce mi sie w to wierzy
ale...:)
Skąd takie bzdury ?

> P.S Ciekawe co bedzie jak umrze bill gates.Jak myslicie?

Bedzie koniec świata
Ile masz lat ?