tuner Tv instalacja - odmowa dostępu

Autor: forescik <foresto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 18:20:59 MET

Witam wszystkich. Nie wiem co się stało w moim wspaniałym windowsie XP, ale
ostatnio zamieniałem tunery. Zainstalowałem nowy wyjąłem i wrzuciłem stary i
nie chce sie zainstalować. Wyskakuje monit ze znalazł kontroler wideo prosi
o sterownik i przy końcu wywala błąd odmowa dostępu i żółty wykrzyknik :(

    Guglowałem i znalazłem jedynie że nalezy zmienić podpisywanie
sterowników ale to nic nie daje.

    Wszystko inne się idealnie instaluje (ostatnio wrzucałem drugą karte muz
i bez problemu)

    Proszę o pomoc. Dziękuje