Re: Proszę o pomoc w wyborze karty dźwiękowej (tania, używana)

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 16:51:11 MET

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> I to chyba _zbyt_ mocno :(
> I to nie z autopsji, ale chodząc po znajomych i widząc ich problemy.
> Chyba jestem przewrażliwiony na punkcie stabilności i niezawodności :)

            Wiesz - duzo zalezy od uzytkownika. Od kiety pamietam mialem dziwne
chipsety - Suntac na 286, OPTi i SIS na 486, VIA na K6, VIA i nVidia na K7,
do tego "dziwne" procesory: Siemens klon 80286, UMC U5S40, AMD X5 133, K5,
K6, K6-2, K6-2+, Duron i Athlon. I nie pamietam bym mial jakies wikesze
problemy, z ktorymi nie moglem sobie poradzic. Natomiast powszechnie,
zwlascza w czasach SS7 i K6-2 slyszalem "ze na tym nic nie dziala". Ludzie
maja w wiekszosci podejscie - instalacja medota ksiazka na enter i koniec
[ile instalacji windowsow w domach ma puste haslo do konta Administrator],
to potem narzekaja. W przypadku VIA instalacja 4in1 jest koniecznoscia od
razu, przy Intelu spytanie sugeruje sie ze to nie service packi tylko
"Akceleratory" - w sumie bez nich tez dziala, tylko jak.

PS:
Jeden bastion intela - w serwerku tez mam - iBX, PII 350 + 2x iPRO100S -
o dziwo tez dziala ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938