Jak podłączyć dodatkowe HDD ????

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 16:15:36 MET

witam,

Z góry przepraszam, jeśli moje pytanie będzie nazbyt trywialne.
Mam ja sobie sprzęt wyposażony w 1 x HDD, 1 x CD-RW oraz 1 x DVD-RW (no i
rzecz jasna FDD ;) )
Normalnie wszystko chodzi w porządku, ale kiedy próbowałem podłączyć kieszeń
z dodatk. HDD i podłączyłem ją wtykiem znajdującym się na końcu taśmy to
dysku w kieszeni w systemie nie było widać tylko C: [hdd] D: E: [dwie
partycje dysku znajdującego się w kieszeni].F: [DVD-REC]. Nie widać nie
wiedzieć czemu CD-RECordera.
W momencie, kiedy zamieniłem kolejność i wtyk uprzednio podpięty pod kieszeń
/ten z końca taśmy/ podpiąłem do CD-REC to teraz już widać zarówno CD-RW
[E:] , DVD-R [D:] Problem jest taki: Mając nadzieję, że w miare czytelnie
to opisałem gryzie mnie to, czy można zrobić tak, aby wszystkie te
urządzenia chciały chodzić ze sobą tzn. nagrywarka CD,DVD, podstawowy HDD
oraz dodatkowy HDD w kieszeni, a jeśli tak to co należy uczynić ? Jeśli
nie - dlaczego ? Dodam jeszcze, że kiedyś, jako 3cie urządzenie chodziło DVD
i wszystko było OK. Co poradzić ? Pytam, bo już mnie trochę bezskuteczne
męczenie się nad tym ok. tydz. zdołowało ? Za każdą, nawet najdrobniejszą
ponoc, jak również fatygę serdeczne dzięki.

Jeśli będą potrzebne jakieś jeszcze informacje postaram się coś dorzucić.
cOOba