Re: o/c Radeona 9550, sens zakupu i padnieta grafa

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 14:31:38 MET

> No to kiepsko. Moze slabe chlodzenie obudowy w ogole ? Chociaz... ja
> wlasciwie nie mam chlodzenia :) i 405/530
> Pamiec to ci niezle poszla w gore...

Chłodzenie dobre. Ale egzemplarz kiepski. Gdzieś czytałem że pierwsze
egzemplarze Gigabyte dobrze się kręciły a późniejsze parte już nie. I chyba
miałem pecha, choć w HL2 w 1024 na max 6xAA 16xAF gra się płynnie.
Co do pamięci to nie wiem czemu nie miały by się kręcić? Już Radek 8500 na
4ns pamięciach pracował na 550MHz.