jaka plyta na socket 939?

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 12:16:30 MET

przepraszam ze tak atakuje grupe, ale spieszy mi sie bardzo a w temacie
jestem totalnie zielony:
procek pewnie bedzie Athlon 64 3000, jaka do tego plyta?
propozycje na komputroniku:

zalozenia:
 - nie droga (do 700)
 - posiadajaca SLI
 - SATA oczywiscie natywne (dobrze by bylo gdyby miala takze IDE)
 - zintegrowany jakikolwiek dzwiek (moze byc dennej jakosci)

dobrze by bylo gdyby:
 - miala dobre mozliwosci O/C, ale nie chodzi o to zeby duzo wycisnac
tylko zeby np. mozna bylo po troszku podnosci FSB (tak jak to ma moja
obecna plyta Epox 8RDA+), ustawianie napiecia procesora, pamieci itp.

co sadziecie o tych plytach?
jakie inne propozycje?

ps. nie zalezy mi na plytach ktore wyjda za jakis czas, kupic chce/musze
teraz (dzis lub jutro zamowic towar chce, zeby na poczatku przyszlego
tygodnia to juz montowac w domu)