Re: Kręcenie Radka 9550 - kto zgadnie dlaczego?

Autor: kodeczek <drf2_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 10:24:32 MET

> Proponuje zacząć szukać na goglach i poczytać gwaratuje że znajdziesz
> bardzo obszerną lekture (wskazówka - Tweak.pl), a i wyzbyć się lenistwa.

dzięki, ale pragnę poinformować Cię, że przekopałem naprawdę i aruchiwum i
tweak, ale poza gotowymi opisami ze wszystko powinno dzialac nic wiecej nie
znalazłem. Trafiłem tylko opis ze trzeba zmienic BIOS, ale to raczej odpada
bo:
1. Sam producent dostarczyl na plytce V-Tune z opisem ze bedzie dzialac
2. karta w innym kompie w Win98SE krecila sie bez problemu

Pozostaje jakis nietypowy problem, wiec pytam czy moze ktos juz sie z takim
przypadkiem zetknal?