Re: plyta asus CUSL2

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 09:05:09 MET

Nie.. napisales tylko, ze masz plyte bez instrukcji. :)

> Opis dotyczy standardowego wyprowadzenia,
> natomiast na mojej plycie jest w tym miejscu
> puste miejsce, natomiast obok jest tzw UPANEL
> ktory ma tylko 2x6 pinow

To nie jest "Upanel" tylko "Vpanel" i nie ma 2x6 tylko
2x7. Prawdopodomnie jestes szczesliwym posiadaczem plyty
przeznaczonej dla jakiegos OEMa. ;)

Gmeralem troche po sieci i rozpiski nie znalazlem.
Mysle ze najprosciej bedzie dolutowac pare pinow do
standardowego zlacza 2x10. :/

Zdrooweczka,
Vituniu.