Re: Zestaw nowy dla gracza [długawe]

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 08:23:50 MET

On Thu, 3 Mar 2005 17:42:00 +0100, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

>Moim zdaniem Antec to jednak strata kasy. Polecam coś z "cichej trójki" -
>Tagan, Topower, BeQuiet.
Osobiście Topower nie używałem, ale znajomy który ma sklep komputerowy
z dość dużym obrotem, mówił mi, że właśnie Topower'y mają najwięcej
zwrotów. Co prawda nie bezpośrednio do sklepu, bo AFAIK serwis jest
zalatwiany po za sklepem, ale klienci strasznie się skarżyli
(padalce). Bardzo mi odradzał ten zasilacz. A o Taganie jakiś czas
temu było na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, że niezbyt radził sobie z
prądożernym zestawem (wersja bodaj 420W).

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com