Re: [muzeum] Slotowe Athlony

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 21:38:38 MET

Dnia Thu, 03 Mar 2005 20:56:52 +0100, Michal Bien napisał(a):

>jesli chcesz przyspieszyc
> system to podejrzewam ze taniej, a na pewno latwiej wyjdzie kupic dobra
> plyte na KT133A + jakiegos ThBreda ~2200-2400+ [przy zalozeniu ze nie
> chcesz zmieniac pamieci a koszt ma byc jak najmniejszy].

Dokladnie, zastanawiam sie nad wlozeniem troche szybszego procka do mojej
k7m albo wymiana calej plyty z procesorem, ale w kupowanie pamieci nie chce
sie wpuszczac. Mowisz ze koszt bylby nizszy? Musze pogrzebac po aukcjach.
Boje sie tylko koniecznosci wymiany zasilacza przy takiej plycie i
procesorze.

--
Pozdrawiam
Maciek