Re: Kamerka int. - do ciemnosci

Autor: JaSt <nie_jast_at_spamuj_comnet.krakow.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 20:38:38 MET

Radoslaw P. napisał(a):
> Szukam jakiejś taniej kamerki internetowej -- byle dobrze odbierała ciemny
> obraz. Fajnie, gdyby miała w miarę przyzwoity kąt odbioru. Mam jakiegoś taniego
> Logitecha, ale on nawet słabym świetle pokazuje wszystko jako czarne :/

Miałem kiedyś Philipsa VestaCam Pro czy jakoś tak i świetnie się
sprawował. Mam teraz Creativa i to już nie to samo ;(

Generalnie to poszukaj jakiejś CCD a nie CMOS i powinieneś być
zadowolony. Obawiam się jednak, że raczej tylko używane wchodzą w grę,
nie kojarzę żeby któryś z producentów miał je jeszcze w ofercie.

Pozdrawiam, JaSt