Re: Problem???

Autor: OliP <alexander_pNOSPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 19:17:46 MET

Łukasz Skowroński <psznuzio@wp.pl> napisał:
> Procen nie podkrecony, ale odlaczylem dodatkowy wetylator i narazie
> komputer mi sie nie resetuje.
> Obudowe mam nowiutka i ten zasilacz tez jest nowy jezeli takie rzeczy
> sie z nim dzieje ze nie wytrzymoje to moze powinienem zareklamowac
> obudowe albo to juz za slaby zasilacz 350wat na ten komp mam 2.6
> atlona xp 2 nagrywarki dysk grafike i 3 kosci pamieci 2x po 256 i
> jedna 512 i mialem jeszcze podlaczony dodatkowy wetylator ktory teraz
> jest odlaczony .

OK. przyglądaj się uważnie, w jakich sytuacjach będą ewentualne zwisy,
których Ci oczywiście nie życzę.

Nie chciałbym Cię też ani martwić, ani niepotrzebnie naciągać na
wydatki, ale chyba powinieneś powoli zbierać na markowy zasilacz,
a jaki, to przejrzyj grupę - podpowiedzi mnóstwo...

Do reklamacji na razie to nie masz powodów, no chyba że całkiem
zasilacz padnie któregoś dnia, czego też Ci nie życzę, ale ostrzegam,
bo reszta Twojego cennego sprzętu może podzielić wtedy jego los...

Póki co proponuję umiarkowaną cierpliwość, aby mieć pewność, że to
zasilacz był przyczyną Twoich problemów.

Pozddrawiam
OliP