Re: Pytanie o grafikę

Autor: thomas <thomas_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 18:33:40 MET

ja ogladalem filmy (starsze coprawda i z DVD) na PII 233Mhz 64 MB RAM i
karata graficzna ATI 4 MB wiec mysle ze co bys nie wstawil (w granicach
rozsadku tzn. nie pochodzi to z muzemu;) to i tak bedza dzialac.

Użytkownik "nospam" <"adamek_bananek(nospam)"@interia.pl> napisał w
wiadomości news:d077fi$p7q$1@korweta.task.gda.pl...