Stara karta dzwiekowa na PCI + sterowniki

Autor: Akanid <akanid_at_wp.pl.bezspamu>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 16:31:08 MET

Witam

Na samym poczatku od razu bardzo przepraszam za p[osta nieco NTG ale
potrzebuje szybko znalezc sterowniki do starej karty dzwiekowej. To jest
karta na PCI. Everest pokazala ja jako: Creative SB PCI128 (Ensoniq
ES1370) Sound Card. Bylem na stronie Creativa i sciuagnalem sterowniki
so SB128PCI ale one nie dzialaja. Niestety windows 98 nie ma sterownikow
do tej karty co by sam se ja oprogramowal. Bardzo prosze pomozcie mi z
tymi sterownikami gdyz jutro komputer pojedzie az do Norwegii i musi byc
do tego czasu sprawny.

I prosze jeszcze raz wybacznie te troche NTG :)

pozdrawiam
Akanid