dysk wd 400eb

Autor: Wanamingo <erroryst_at_op.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 15:30:49 MET

Dzien dobry.
Mam problem z dyskiem Western Digital WD400eb.
Dysk działał dobrze, do czsu przelozenia do nowego kompa (płyta k7vt4-4x)
Za pierwszym razem system(mandrake10.1) "prawie" sie uruchomił a z kazdym
nastepnym startem było gorzej.
przełozyłem go do starego kompa, ale jego zawartosc znikneła (pliki,
partycje i cała reszta).
Po ponownym włozeniu dysku do kompa na k7vt4 w biosie pojawiło sie pytanko
o hasło do dysku.
probowałem odblokowac dysk na innym kompie ale nic sie z nim nie da zrobic.
Na kompie nr2 programy do dyskow stwierdzają uszkodzenie tablicy partycji,
ale zaden nie potrafi
sobie z tym poradzic (partition table doctor niby to robi ale to wersja
demo nie zapisująca zmian)
Mze komus obiły sie o uszy serwisowe hasła do twardzieli, albo ktos ma
jakis pomysł?
(ps. sorry za 2 takie same posty ale ten drugi był ze złą data i poszedł
gdzies w dół:)
Dzieki
Pozdrawiam
Wanamingo