Re: Dziwna usterka win 98, co robić?

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 15:17:10 MET

Zobaczcie co napisał Eneuel Leszek Ciszewski w manuskrypcie
news:d06s3j$926$3@flis.man.torun.pl !
> <muza3@go2.pl> d06hv8$jvn$1@nemesis.news.tpi.pl
> Ani razu nie odnotowałem widocznego gołym okiem przyspieszenia po
> defragmentacji. :)

Ale zwis przy defragmentacji może być sygnałem, że dzieje się coś z
dyskiem, podłącz inny i zobaczysz, czy jest różnica. Jeżeli będzie to
ten, przy którym system chodzi wolno, z linii komend scandiskiem
przeleć.

Z drugiej strony... możesz pokombinować inaczej: powyjmować wszystkie
karty z MB, powkładać ponownie (może gdzieś nie styka?). Czasami
skutkuje, chociaż oczywiście nie musi.
Sprawdź kondensatory itd. itp. - temat rzeka

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**