Re: odbior tv na kompie przez karty sat

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 12:24:36 MET

BQB wrote:

> Cyfra chwilowo siadła
Niom - obserwuje forum na podanej wyżej stronce...
Ale spoko - w sumie piszę, że mam po Cyfrze talerz i konwerter, ale przecież
wcale nie musze jej ogladac ( przecież i tak sobie z tym poradzą w swoim
czasie :)) - pare innych kanałów za pomocą tego zestawiku też się obejrzy
:).
Hehe - teraz to mam inny dylemat - finanse pozwalają jak na razie na jedną
rzecz - więc się bije z myślami - kartę SkyStar, czy nagrywarkę DVD ( i
jaką )? Też musiał się ten wątek z kartą pojawić;)

--
-=Marcin S=-