Re: Glosniki

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 12:24:23 MET

przed takim samym dylematem stanie za 3 dni moj znajomy :)
przygotowalem Ci tu male, porownanie:

Różnice i podobieństwa :
- creative ma mocniejsze (niby nie duzo ale jednak) satelity po 8 w na kanal
logik po 7,4
- centralny tu juz wyrazniej creative 20 w, a logik 15,5 w to juz odczuwalna
roznica w dvd w dialogach te 5w IMHO
- natomiast jesli chodzi o sub to logik ma mocniejszy o 3 w czyli ma 25 w a
crea
22w
- czestotliwosci przenoszenia identyczne czyli 40Hz - 20000kHz
- odstęp sygnału od szumu [dB]96.000 logic 80 000 creative
- creative jest ekranowany magnetycznie nie wiem jak z logikiem jest ?
- ma tez tego pilota na tasmie ale zawsze, w logiku natomiast jakos tak
wiejsko :) to
wyglada w tym glosniku - ale w sumie kwestia gustu
- logiki ma wszystkie dwudrozne satelity tez - to moze lepiej brzmiec np
przy
sopranach wg mnie ale to wiesz trzeba by posluchac tych i tych\
- no i kwestia wizualna - IMHO lepiej i jakos tak klasycznie wygladaja na
scianach creativy jednak

jesli chodzi o kable to zazwyczaj tak czy siak z doswiadczenia wiem, ze
kazdy sobie przedluza na tylne surround takze tu sie przygotuj odrazu
sam bym chetnie poczytal jakies testy porownawcze w sieci gdyby ktos takowe
znalazl ? albo wysluchal posiadaczy obydwu modeli

--
pozdrawiam