Re: Opinia o karcie dzwiekowej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 08:48:34 MET

> Witam, szukalem w archiwum ale o tej konkretnie
> karcie dzwiekowej nie znalazlem nic
> Chodzi o Sound Blaster 5.1 Live DIGITAL

Jesli sie nie myle, to stary poczciwy Live 5.1
z dodanym wyjsciem cyfrowym.

Jakosc dzwieku - standard dla tych kart.
Dynamiczny, z przyjemnym basem.
Jak dla mnie tylko troszke za duzy szum.

Warto pogrzebac w sieci za sterownikami KXProject.

A jesli cyfra Ci nie potrzebna, to w tej cenie mozesz
dopasc coz uzywanego na Crystalu. Na przyklad Terratec
XFire 1024 albo Herculesa Fortissimo II.

> do zastosowania w domu (glownie mp3, troche gier,
> filmow itp)

Wystarczy w zupelnosci.

Choc fajnie by bylo, gdybys powiedzial
pod co zamierzasz to podpinac. :)