KUPIĘ komputer + prawie wszystkie części do PC-ta [full info na kupukupu.webpark.pl] [spam]

Autor: Nerd <ladakh.tego.nie_at_i.tego.nie.wp.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 06:34:39 MET

KUPIĘ komputer + prawie wszystkie części do PC-ta [full info na
http://kupukupu.webpark.pl/]

    Masz trochę niezbyt jeszcze starego, a całkiem dobrego sprzętu?

    Na co czekasz? - sprzedaj, póki ceny nie spadły prawie do zera!

Witam!

    Mam do kupienia sporo części PC, a więc jeśli masz u siebie jakiś
zbędny, a wciąż dobry i niezbyt stary sprzęt komputerowy, to proszę o
uwagę! (interesują mnie jednak tylko rzeczy w 100% sprawne!!!,
nieposerwisowe, nieszwankujące, itd.) - odbiór tylko osobiście na miejscu,
na mój koszt (woj. śląskie (im bliżej Sosnowca, tym lepiej) / okolice
Krakowa / + ew. Wrocław-Zielona Góra (jeśli b.szybko)).

KUPIĘ:

Komputer klasy AMD Barton/Thoroughbread lub równoważny Intel
Procesory na Socket A
Pamięci RAM
Karty graficzne
Zasilacze
Obudowę
Dyski twarde
Płytę główną pod Socket A
Tuner TVsat
Zewnętrzny panel przedni
Myszkę optycznę z rolką
Wentylatory 120/80mm
Radiator z procesora
Cały cooler
Pasta termiczna
Wewnętrzny koszyk na hdd i napędy optyczne
Karty pamięci mmc/sd
Kabel vga do monitora
Przedłużacze ps/2
Tusze hp51626a lub wkłady do nich
Dvdrw
Joystick
Kierownica PC
Kabel USB
Podkładka żelowa

itd.

Nerd
Aktualne info na: http://kupukupu.webpark.pl/
Kontakt: ladakh [NA] wp.pl [adres w nagłówku wymaga korekty]